- انسان دوستی میتواند به کسبوکارها در کاهش ریسک کسبوکار، ایجاد بازارهای جدید، درگیر کردن و جذب کارمندان، ساختن نام تجاری، کاهش هزینهها، تکنولوژی پیشرفته و ارائه سود رقابتی کمک کند.
- مسوولیت اجتماعی شرکت
- انسان دوستی شرکت؛ یک مرحله اکتشافی در سرمایهگذاری در یک مساله اجتماعی
- تشویق به سرمایهگذاریهای انسان دوستانه
- بستری برای رشد ایدههای امیدوارکننده و مکانیزمی برای درک جامعه و نیازهای شرکت
- انسان دوستی همانند تحقیق و توسعه به شرکتها اجازه میدهد تا سرمایهگذاریهای مطمئن تری انجام دهند، مخصوصا در بخشهایی که نمای بازگشت آن معمولا پر ریسکتر است
- اقدامات بشر دوستانه بلندپروازانه
- برنامهای بلند مدت
- هر چه بیشتر ما منابع شرکت را برای ارائه ارزشهای اجتماعی به جوامع اطرافمان بهکار میگرفتیم، کارکنان نیز بیشتر جذب و درگیر شدند و عملکرد ما نیز در بازار بهتر شد
- انسان دوستی میتواند به شرکتها در رشد و پیشرفت کارمندان نیز کمک کند
- یک برنامه خیریه رقابتی
- بهترین و راضیکنندهترین تجربههای شغلی
- پیشرفت حرفه ای و تعهد شغلی
- تشویق انساندوستی شرکتی
- چالشهای اجتماعی
- عملکرد کسبوکار
- سطح انسان دوستی شرکت ها
- کمکهای خیرخواهانه شرکتی
- انسان دوستی بخشی از استراتژی بهبود اقتصادی
- ایفای نقشهای مهم شرکت-شهروند
- انسان دوستی به عنوان استراتژی رشد
- یک هنجار جدید ... مثل لنزی جدید، تمام فعالیتهای شرکت از درون آن زیر نظر گرفته میشود